Brun och bränd!

Nu får det vara nog med sol för idag och som vanligt så hade jag nästa lagt in alla bilder och skrivit all text då internet helt plötsligt lägger av och allt jag har lagt in försvinner. VARFÖR?Får väl ta en sammanfattning av det jag skrev. Solat i 2 timmar nu när jag kom hem men hur kul är det att sola då man bara har en tidning att läsa, egentligen behöver jag plugga men vem tusan orkar plugga när det är SOL? Nä just det INGEN! Tänkte lägga upp lite bilder idag! =) Änjoj!

Dagens kläder!
- Gråmelerad tröja/ Bik Bok
- Svarta byxor/ Fornarina
- Sjal/ Gina Tricot
- Converse/ USA
- Armband/ H&M
- Pärlörhängen/ Ljungby
- Väska/ Wedins Accent

image158     image159
Efter skolidrotten som tillbringades ute i 1½ h,

 






Bildbevis till Josse =)


  

Blå/vit randig tröja och mönstrad sjal / Gina Tricot (Väla)

Nu ska jag äta lite mat så att jag orkar att träna i den här värmen sen =) Tudilu!

Matilda/- Jag älskar verkligen SOLEN & dig!


  


Kommentarer
Postat av: Emma

Jäääklar va brun ;O :P Festa i lidhult snart? :)

2008-04-24 @ 13:29:34
URL: http://emmagillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0