Things to do before we die

Veckan har varit relativt skön. Måndagen tillbringade man största delen på jobbet, men sedan blev det utgång med killarna från Lidhult. Gud vi har alltid lika roligt ihop! Saknar de gamla tiderna.
Tisdagmorgonen bestod av löpövningar och spelövningar på sannarp med fotbollslaget, inte för att det bara var jag som inte var jätte pigg om man säger så, haha!
Första dagen i skolan idag den här veckan. Trevligt, skollaget mötte växjö... förlorade dock med 2-4.
Uttagen till a-laget på lördag, det känns bra samtidigt som jag också skulle velat spela med b-laget imorgon så jag ska nog fråga om jag får följa med och titta på =)
Nationella i engelska imorgon =/ BLÄ.

handlat en del i veckan också.. och varit ute o tagit foton

       

Innan jag dör skall jag göra en BC in i mål


Snart är det sommar och sol // mattan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0