Snövitsömn till mig

Ja det skulle inte sitta helt fel med en alldeles underbar tupplur, men på något konstigt sätt orkar jag inte gå att lägga mig. Hur låter inte det ? Jag orkar inte sova, haha. Okeeeej bra Matilda.

Blev en lång natt i natt. Började med att kämpa igenom en faktiskt rolig jobbtid som varade från 17-21 igår kväll. Efter det var det att bege sig till Andy där förfesten var och alla hade ju redan börjat dricka när jag kom dit lagom varm och svettig efter min promenad. Gjorde i alla fall iordning mig och sedan börjades det dricka, en riktigt trevlig förfest med Andy, Johan, André, Patrik, Andreas, Angelica, Sabbe, Petra och Josse.
Vid kvart i 12 trallade vi mot stan i långsam takt i tanken på att vi just passerat en taxi som kunde tagit oss till stan mycket fortare och bekvämare. Väl framme går jag och André in på BM, tar en öl o chillar med Jojje och hans kompisar. Där är man en väldigt lång stund utan att tänka på det.. Träffar även grann Joel och hans fulla och mkt konstig kompisar? Det var trevligt i alla fall. Joel blev mitt nya sällskap efter att alla har försvunnit ifrån mig. Vi traskar runt, äter till sist gratis käk på donken och en pastavagnen 1,2:a . Vi (jag joel tobbe och joels syrra) letar upp "Yepp" och han kör oss hem, trodde vi.. haha. Eller jo vi hamnade ju nästan vart vi skulle. Det hela slutade med så kallad "efterfest" hos Tobbe till klockan 08.00 på morgonen då man var en aningen trött.. sov 2 h sen var det dags för mig och Joel att traska hemåt för att sova. Dock sov jag inte så jag har nog en del sömn att ta igen i natt.
Jodå det var en trevlig helg =) lååååååååt mig sova

                                               image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0