Juni Juli Augusti

Hela året har jag väntat på Juni Juli Augusti, men faktum är att Maj inte är helt fel heller =)
Födelsedag på fredag, middag på stan och sedan vet jag inte riktigt vad som händer, match på lördag iaf.

Hultsfred blir tält delat med en av de bästa som finns på den här planeten vars namn är Isabell Eriksson från Lidhult. Om inte blir det med 4 killar, haha nooooot. Hoppas på Issa.

Ibland har jag bara sån tur, men kan jag verkligen ha sån tur nu igen? Gud kanske tycker jag är värd det trots allt? Tjaaa det gör han nog =) Jag blir så GLAD =)

Angelica hade lagt in sina bilder från Gbg . Em kalaset 2006, fyfan vilka minnen <3


Over and out / matilda snart vuxen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0