Ett tag sedan.

Ja nu var det ju ett tag sedan man skrev här, men det kan väl vara kul att skriva av sig lite ibland :)
Mkt är annorlunda sedan sist jag skrev. Som tex har jag körkort, tandställning =/, ingen kille längre och ja, jag lever livet :)

Mycket att göra nu inför julen minsann, men tror nog jag har kommit på vad alla i familjen skall få och det är ju det viktiga! En sak som jag kom att tänka på när vi häromdagen testade balklänningar var att "vad tusan, jag har ju ingen nyårsklänning" ! Nu är det kris och min ekonomi, den finns ju inte .. den är helt slutt!

veckan som kommer - lussevaka på onsdag, plugga psykologi med läggos, köpa studentbiljett om dom säljs, köpa julklappar, träna!, städa rummet inkl dammtorka.


Jag VILL ha ps2 och nu är det jätte billigt, dessutom har desperate housevives 3 kommit ut + OC 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0