Match- weekend

Tja helgen har varit nyttig och rolig, mycket spring i alla fall.
Igår hade vi match mot Onsala, vinst med 2-1 efter en relativt bra spelad match från vår sida, kände att jag gjorde ganska bra ifrån mig. Idag fick jag spela med a-laget i Helsingborg mot Eskilsminne, 1-1 slutade den matchen, med en medelbra insats av mig.
Kul att serien är igång i alla fall !

Gårdagen spenderades först med Martin i ca 30 min och efter det hemma hos Sabbe med skitsnack & te, trevligt.

Måste bara skriva ner det här, mitt och evves hultfredssnack i bussen på väg hem från matchen idag, HHAA, tält utan pinnar, ett lakan istället, haha gud jag skrattade nästan så jag började gråta!

Alltid lika roligt när serien startar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0